۱۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

حجت الاسلام احمدزاده:

پایبندی به ارزش های اسلامی مهم ترین دلیل دشمنی آمریکا با نظام است

پایبندی به ارزش های اسلامی مهم ترین دلیل دشمنی آمریکا با نظام است

مانه و سملقان- خبرگزاری مهر: امام جمعه آشخانه گفت: یکی از مهمترین دلایل دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی پایبندی ملت ایران به اسلام و ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان که در محل مسجد جامع شهر آشخانه برگزار شد، بعد از توصیه به تقوی الهی، به واکاوی دلایل دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی، پایبندی این نظام به اسلام و ارزش های اسلامی است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: آمریکا از هیچ شاخصه ملت ایران به قدر مسلمان بودن و پایبندی به اسلام ناب محمدی ناراحت نیست او می خواهد شما از این پایبندی دست بردارید و این چنین سرافراز نباشید.

حجت الاسلام احمدزاده استقلال طلبی جمهوری اسلامی را یکی دیگر از دلایل دشمنی آمریکا با نظام اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی به دلیل استقلال طلبی و زیر بار زور نرفتن همواره مورد خشم قرار گرفته و دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی نیز به خاطر همین حرکت قدرتمندانه مردمی است.

به گفته وی ایمان مردم، علاقه آنها به استقلال و اطمینان به نفس آنها به ضرر مستکبران است چرا که آنها می خواهند کشور ما را همیشه وابسته نگاه دارند و این ملت از نظر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... محتاج آنها باشند.

خطیب نماز جمعه آشخانه عدالت طلبی و پیشرفت نظام اسلامی و آگاهی بخشی و موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب ایران را از دیگر دلایل دشمنی همیشگی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.

 

کد خبر 2263890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha